Van W7 naar WXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

armandhas

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Hoi op mijn niuewe pc staat win 7, maar ik wil xp hebben, volgens help en support kan ik win7 niet uninstallen, maar moet ik gewoon met xp er over heen gaan dan wordt het vanzelf gedelete.
Mijn probleem is echter dat zodra ik xp probeer te installeren, dat er wordt aangegeven dat er een fout is ontstaan en dat de setup wordt gestopt om beschadiging te voorkomen.
dit is al meerdere keren gebeurt, maar ik kom maar niet van die *** win7 af.

Wat moet ik nou doen??

Hallo

(1)Ten eerste zie je het schijf C? bij het instaleren
als je het ziet dan hoef je niet in de bios te gaan zitten als je het hardeschijf helemaal niet ziet in het setup van windows xp dan moet je naar het boot menu gaan meestal DEL knop bij opstarten dan naar boot options of iets dergelijks en dan zie je iets met sata of nog een andere naam waar ik nu niet op kom moet je die veranderen naar die andere

Dan moet je de schijven zien

(2)Bij het setup bij welke fout stopt het bij welke dll. of exe
Zijn er krassen op die cd ?

(3)is het cd wel legaal ? sommige illigaale cds doen hun werk niet goed .
of het is niet goed gebrand probeer opnieuw te branden
( als het zo is dan )

eerst bij het begin van het setup voor het installatie moet je de keuze menu krijgen van welke schijf het gaat en of formateren of herstellen

Als je dat niet ziet dan is de bovenste van toepasing. Nummer (1 )

Wat is er mis met W7? Loopt hier als een trein i.c.m. kabel UPC 60 Mb. Maar met 20 MB ADSL ging het ook goed.

armandhas,
Voordat je begint met het installeren van XP weet je wel heel zeker dat er voor jouw nieuwe computer drivers te vinden zijn die met XP werken.
Als het een nieuwe pc is dan heb je waarschijnlijk ook een harddisk waar je misschien drivers voor nodig hebt.
Heb je dat allemaal al bekeken.
Als je dat allemaal voor elkaar hebt dan stop je de cd van xp in je cdrom speler.
computer uit, even wachten.
computer aan en nu goed naar je beeldscherm kijken.
Er komt een tekst met daarin "druk op een toets om vanaf cd te starten" dit doe je en dan is het verder goed lezen en doen wat er staat.

armandhas,
Voordat je begint met het installeren van XP weet je wel heel zeker dat er voor jouw nieuwe computer drivers te vinden zijn die met XP werken.
Als het een nieuwe pc is dan heb je waarschijnlijk ook een harddisk waar je misschien drivers voor nodig hebt.
Heb je dat allemaal al bekeken.

Nee, nog niet, maaar ik heb een vrij handig programmatje die altijd de goede divers weet te vinde, ook al kan ik ze zelf niet op het interenet vinden. programmaatje heet Driver Detective

Ik zou toch maar een drivertje downloaden van je LAN of je draadloos
die driver detective doet het met internet :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan