• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Van werkelijke inkomen naar geschatte inkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sloekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hallo allemaal.

ik ben op zoek naar iets ik weet niet of dat kan.

Ik heb een bestand gemaakt in excel over maanlasten.

Als ik de werkelijke inkomen heb ingevuld dat dit naar de geschatte inkomen gaat dit heb ik zo ver gekregen.

Wat ik zou willen is dat de werkelijke inkomen na een week automatisch gewist wordt maar dat bij de geschatte inkomen blijft staan.

Gr.Sloekie

Bijlagen

Dag,

Omdat je in B2 verwijst naar D2, verandert B2 als je D2 verandert.
Om dit te voorkomen ben je aangewezen op VBA

En wat moet er dan met B4 en D4 gebeuren??

Kees

In B4 en D4 is alleen een optelling van B2 en B3 en van D2 en D3 verder gebeurd hier niks.

Het gaat er om dat als je in D2 en D3 een ander getal in tikt dat deze na een week of zo gewist wordt en dat dan de getallen in B2 en B3 blijven staan.

Dat je als het ware een geschatte inkomen hebt want elke maand dat ik loon krijg is anders.

Gr. Sloekie.

Misschien bedoel je zoiets?

Elke keer als je op bijwerken klikt, worden de waarden in kolom B bijgewerkt en in kolom kolom D gewist.

Kees

Bijlagen

Dit is niet helemaal wat ik bedoel.

Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd

B2 en b3 moeten eerst gewist worden en dan het getal uit d2 overnemen en dat dan d2 gewist wordt als het getal overgenomen is naar b2

Dit als het kan ook bij b3 maar deze krijgt het getal dan uit d3.

Want je gaat nu alles optellen in b2 en b3.

gr. Sloekie.

Sorry voor de late reactie.

Dit is precies wat ik zocht.
:thumb::thumb::thumb::thumb:

Hartelijk dank
Gr. Sloekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan