Van Win xp corporate naar Win xp professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

webace

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
134
Hi all,

Weet iemand hoe je van een windows xp corporate kunt upgraden naar een gewone
windows xp professional.

Hoop dat iemand me kan helpen.

De reden is omdat ik zojuist een windows xp pro heb aangekocht en die versie er nu wil opzetten zonder te formateren.
 
Bij mijn weten kun je dat gewoon in windows zelf doen, en anders via de cd, doorgaan tot installeren, en daar voor een herstelinstallatie kiezen.
 
Wat geeft hij dan aan?
Heb je niet toevallig een cd zonder sp2, en is de installatie met?, dat gaat dat idd niet.
Maar we wachten even op de antwoorden.
 
Wat geeft hij dan aan?
Heb je niet toevallig een cd zonder sp2, en is de installatie met?, dat gaat dat idd niet.
Maar we wachten even op de antwoorden.

nee heb sp2 er al af gedaan.

En wilt nog steeds niet. Het is van een corp. naar een gewone prof. zou dit moeten lukken?
 
Ik heb het al vaker gedaan, dus mij lukte het wel, een bedrijfslaptop van iemand, voor eigen gebruik geconfigureerd met PRO.

Maare, wat wordt er dan aangegeven?
 
Met deze versie kan u niet upgraden.

moet je ok drukken en dan krijg je het scherm waar je kan aanduiden volledige of upgrade installeren, upgrade staat er nu niet bij.

Wat kan het nog zijn buiten een sp2 waarom hij niet zou willen?
 
Slipstream sp2 in je pro versie, en probeer het opnieuw, hier een uitleg, ook met sp1 heb je dat probleem, overigens.

Ipp zit er geen verschil in die twee, je hoeft alleen niet te activeren bij een corporate versie.
 
Hi all,

Weet iemand hoe je van een windows xp corporate kunt upgraden naar een gewone
windows xp professional.

Hoop dat iemand me kan helpen.

De reden is omdat ik zojuist een windows xp pro heb aangekocht en die versie er nu wil opzetten zonder te formateren.

Je mag mij wel eens uitleggen hoe je dat "upgraden" ziet, corporate en professional zijn twee totaal verschillende termen.

Maar goed, als je van je corporate XP naar je retail professional wil, hoef je volgens mij alleen de productkey even te wijzigen met behulp van dit Microsoft tooltje: *klik*, of rechtsklik en opslaan als.
 
de keychanger heb ik indd al geprobeert maar lukt niet.

Verkeerde key zegt hij altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan