Van Windows 7 (Illigaal) Naar windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

sansites

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2012
Berichten
89
Mijn computer opent niet alle bestanden meer. en heeft meer kuurtjes. en dat komt waarschijnlijk voor de windows 7 (Illigaal) die iemand (kennis) er voor mij heeft op gezet. Hoe kan ik terug naar Windows XP, hopelijk is het niet te moeilijk



MVG

Sander
 
Opstarten met je XP cd/dvd ( evt. de opstartvolgorde aanpassen ) en installeren maar.
Licentie staat onderop je laptop of op een van de zijkanten ale je een PC gebruikt.
 
Ehh, Dat kan ik niet want bij de winkel zat de xp er standaard op dus geen cd.
 
Als je niet in het bezit bent van een XP installatie CD, wat verwacht je dan voor advies hier vandaan?
 
Tja, zonder XP CD geen installatie natuurlijk.
Die moet je dus eerst hebben maar ik denk niet dat het niet openen van bestanden aan een illegale versie van W7 ligt hoor. Je kan dus net zo goed W7 opnieuw installeren.
 
Wie heeft het over een illegale installatie, ik zeg alleen dat TS net zo goed W7 opnieuw kan installeren en niet voor XP hoeft te kiezen. Daarmee duid ik aan dat het probleem niet zo zeer gerelateerd is aan het type OS. Misschien kan je het wel zo lezen maar zo is het uiteraard niet bedoeld, ben wel blond maar nog steeds moderator en ga mensen niet uitdagen illegale versies te gebruiken natuurlijk.....
 
Ergens staat op het forum een link naar het downloaden van Windows iso's.
Kan het zo gauw niet vinden, maar daar kun je naar zoeken.
Download de voor jou geschikte versie, brand er een iso van.
Installeer je XP met de licentie die op je machine staat.
 
Is Linux Mint 13 KDE misschien niet iets voor jou want lijkt veel op windows
 
Ik hoop niet dat ik hiermee de regels van het forum breek. ( Anders mag deze post direct worden verwijderd )

Er zijn programma's te downloaden die je activatie code van windows 7 kunnen omzeilen. Dan lijkt de Windows 7 variant legaal. ( Dit ook voor microsoft )

Ik ga niet wijzen op welke software ik weet alleen dat het kan. Aangezien het illegaal is raad ik het niet aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan