Van Windows 7 Naar XP Lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekkethunder

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2008
Berichten
39
Beste mensen, Ik heb sinds kort een nieuwe PC en heb er toen Windows 7 Opgezet.

Mijn probleem nu is, is dat als ik de windows XP CD in de speler doe en de setup laad krijg ik voordat ik de menu krijg te zien om schijf te kunnen formateren enz een BSOD ( Blue Screen Of Death )

Ik heb een i7 920 Processor, zou het daar aan kunnen liggen ?

Probeer natuurlijk wel de 64BIT Van windows te installeren.

Als jullie nog meer willen weten vraag het me dan even

Alvast bedankt
 
wat voor foutmelding staat er in het ut bleu screen

heeft er op die nieuwe pc wel XP gestaan of begon hij met windows 7
 
Ik weet het nie die code ofsow, maar er staat dat ik de schijf moet controlleren op virussen of fouten

heeft nog nooit Windows XP opgestaan
 
ik zou zeggen geef gehoor aan het feit dat de foutmelding zegt dat je op virussen moet chekke
 
Dat is je probleem....

Windows XP herkent zelf geen SATA harde schijven, daarvoor heb je de SATA driver nodig op diskette die je tijdens de installetie moet gebruiken
 
Dan moet je een speciale windows xp cd maken met geintegreerde sata drivers

Weet je ook wel zeker dat alle benodigde drivers voorhanden zijn voor Windows XP?
 
Ik ben ook eens van Windows 7 naar Windows XP geswitch, en toen had ik de windows 7 cd nodig om de CMD te openen zonder mijn windows op te starten.

PS: ik had de CMD nodig omdat al mijn XP bestanden in de folder windows.old stonden en ik moest de naam van de Windows 7 folder ook veranderen.
 
*** STOP: 0x0000007B ( 0xFFFFFADF90C2B3C0, 0xFFFFFFFFC0000034, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000 )

Dit staat er bij technical bij de BSOD :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan