Van Windows 7 naar XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxxie

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Hmm, heb problemen met Win7 en wil terug naar de oude vertrouwde Windows XP

Het probleem is als volgt:

Als ik de setup installeer voor XP, krijg ik een text balon te zien met het volgende

[smallimg]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/20/1277040754-310.png[/smallimg]

Zoals je ziet kan ik niet met een nieuwe terug naar XP, hebben jullie een idee hoe het wél kan? want ik moet terug naar XP, met liefst hoog tempo

Mvg.

Max.

Laatst bewerkt door een moderator:
Doe PC uit en doe CD erin en dan start er een wizard soort van bios kleuren en dan moet je wachten wachten en dan start je installeren en nog iets er achter en dan moet hij weer starten i.p.v van dat wat je nu krijgt dit is wizard waarmee je dingen kan toevoegen:rolleyes: misschien helpt dit wel:thumb:

Laatst bewerkt:
Doe PC uit en doe CD erin en dan start er een wizard soort van bios kleuren en dan moet je wachten wachten en dan start je installeren en nog iets er achter en dan moet hij weer starten i.p.v van dat wat je nu krijgt dit is wizard waarmee je dingen kan toevoegen :S misschien helpt dit wel:thumb:

:o:o:o:o:o

Wat MRMusic??(dat is het meest logische wat voor de hand ligt je kan toch starten met CD:thumb: :P)

Zeker niet opgekomen??(niet boos bedoelt of gemeen)

PS: Wel grappig he;)

Laatst bewerkt:
Herstard pc en opnieuw setup upstarten maakt niet uit, zelfde waarschuwing.

Er staat onderaan:

If you decide to delete the newer version of Windows that is currently installed on your computer, the files and settings cannot be recovered.

Aantal vragen hierover

- Hoe verwijder ik dit
- Wat gebeurd er áls ik dit verwijder ( windows7 )
- Hoe start ik zonder besturings systeem de setup

Mvg.
Max

Je doet het verkeerd...........

Eerst in je bios instellen dat je pc vanaf de cd moet opstarten, je kunt XP niet vanuit Win 7 installeren

Je doet het verkeerd...........

Eerst in je bios instellen dat je pc vanaf de cd moet opstarten, je kunt XP niet vanuit Win 7 installeren

Ben niet zo handig met computers, graag een uitleg met wat detail aub.

Stap voor stap even doen:

Stap1: CD erin PC opnieuw opstarten.
Stap2:Komt een wizard laad alle bestanden in.
Stap3: maak keuze die voor jou geld
Stap4: Formateren begint(alle bestanden worden gedelt)
Stap5: Als goed is begint windows te starten en kan jij alle drivers installeren of maak een backupvan drivers op je CD van nu windows 7 en voer de bovenstaande stappen uit.

Hopelijk werkt het nu wel weer veel plezier.
Hmm, heb problemen met Win7 en wil terug naar de oude vertrouwde Windows XP

Het probleem is als volgt:

Als ik de setup installeer voor XP, krijg ik een text balon te zien met het volgende

[smallimg]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/20/1277040754-310.png[/smallimg]

Zoals je ziet kan ik niet met een nieuwe terug naar XP, hebben jullie een idee hoe het wél kan? want ik moet terug naar XP, met liefst hoog tempo

Mvg.

Max.
dit even weg likken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Stap voor stap even doen:

Stap1: CD erin PC opnieuw opstarten.
Stap2:Komt een wizard laad alle bestanden in.
Stap3: maak keuze die voor jou geld
Stap4: Formateren begint(alle bestanden worden gedelt)
Stap5: Als goed is begint windows te starten en kan jij alle drivers installeren of maak een backupvan drivers op je CD van nu windows 7 en voer de bovenstaande stappen uit.

Hopelijk werkt het nu wel weer veel plezier.

Zo niet dus.................

Heb net m´n computer herstard, maar krijg geen wizard of iets wat er op lijkt?

Kan ook dat je iets in de bios moet instellen zoals dat hij ook van CD moet starten.

Bios
Eerst ga je naar je Bios door op de del toets, F2 toets of de F5 toets in te drukken tijdens het starten. Vaak staat er onderaan je scherm als je de computer opstart een melding met welke toets je moet drukken voor de Bios. Zodra je in de Bios komt zie je onderstaande afbeelding of iets wat er op lijkt, elke Bios is in principe anders dus schrik niet als de indeling op jouw computer compleet anders is:

Hoe kom je dan in die "BIOS" ?

Dat genen maar bij mij checkt altijd of een atapi Cd(denk dat bij hem uit is) is installed na bios scherm.(dit vind ik raar MRmusic help hem even met dat instellen de rest moet hij even goed elven op schrijven of diversen.

Laatst bewerkt:
Dat genen maar bij mij checkt altijd of een atapi Cd(denk dat bij hem uit is) is installed na bios scherm.(dit vind ik raar MRmusic help hem even met dat instellen de rest moet hij even goed elven op schrijven of diversen.

Ik snap werkelijk helemaal van wat je zegt, jij zelf ook niet denk ik.....

Hoe bedoel je dat nou weer(ik snap het wel)

Kijk dit doet mijn laptop:

AANZETTEN-> Bios keuze F2 F8-> Checken of er een bootable CD in zit.-> Windows laden-> Gebruikers acount kiezen-> PC is aan.

Hopelijk snap je het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan