Van Windows 8 developer preview naar Windows 8 consumer preview

Status
Niet open voor verdere reacties.

philippe554

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2012
Berichten
9
Hallo


Ik heb een tijdje geleden Windows 8 op mijn laptop gezet.
Nu heb ik een dualboot van Windows 7 en 8 op 1 harde schijf op 2 partities.
Ondertussen heb ik ook al de nieuwe Windows 8 op een dvd gebrand, maar mijn vraag is, kan ik met mijn dvd Windows 8 formatteren en opnieuw installeren op de zelfde manier als ik eerder Windows 8 heb geïnstalleerd zonder andere aanpassingen te doen.

Ik zoek hier al een tijdje naar maar ik kan nergens een update vinden.

Groeten Philippe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Ja, dat is mogelijk.
Je kunt ook Win 7 DP proberen te updaten naar Win 8 CP, maar dan moeten bijv. taal en versie (32-64-bits) hetZelfde zijn.

Succes hiermee niet verzekerd.

Greetz,

Harry.




Greetz,

Harry.
 
Dankje voor de reactie, ik ga het gewoon proberen. Ik denk zolang ik van mijn windows 7 af blijf dat er niets mis kan gaan.

Groetjes
 
Ik heb hem al in een virtual machine staan maar daar werkt alles heel langzaam, niet om mee te werken, zelfs met scrollen hapert hij.
Als hij vloeiend werkt en niet iedere keer vastloopt zoals Win 8 dp ga ik hem misschien standaard gebruiken.

Groetjes
 
Hey

Alles is perfect gelukt. In het installatiemenu heb ik gewoon de partitie geselecteerd met de oude Win 8. Hij vroeg mijn om bevestiging en al mijn oude bestanden staan in windows.old.

Windows 8 CP is veel mooier dan de andere, ook de apps zijn fijn (mail, skydrive, msn,......). Zeker proberen als je Windows 8 DP niets vond, ook de besturing is fijner met muis en toetsenbord.

Alleen heb ik in het bootmenu gekozen dat hij voor het (dos) bootmenu van Windows 7 kiest omdat dat veel sneller is.

Er zit wel nog (denk ik) een vrij grote bug bij mij want hij wilde niet afsluiten, heb hem moeten uitduwen.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan