van windows 98 naar windows 98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal,

Weet toevallig iemand waar je of hoe je windows 98 naar windows 98 SE kan downloaden of installeren. Ik heb namelijk laatst de officiele cd van windows 98 gekregen en wou hem installeren op me server, ik wou een paar dingen ermee doen maar het blijkt dat windows 98 SE op moet, ik heb wel die cd hier liggen maar kan je hem niet zo upgrade. Ik heb al wel geprobeert die cd van windows 98 SE erin te doen maar geeft daarna een fout aan. Ik denk anders dat ik de boel maar weer moet formateren.......

Ik hoop dat iemand een truc of iets weet dat ik zonder te formateren naar win 98 SE kan overstappen

Met vriendelijke groet,

Pim

dan moet je proberen om aan de upgrade cd te komen van windows 98 naar windows 98SE.

alleen hoe kom je dan aan die cd?? weet iemand waar ik die cd kan krijgen of downloaden?

Ik denk een computer beurs.
zelf heb ik er ook 1 maar die wil ik niet missen.
Downloaden denk dat je dat nergens vindt.

Is het niet mogelijk om windows 98 eraf te halen en windows 98 se te installeren?

Dat je een foutmelding krijgt wanneer je de Windows 98SE cd-rom in de drive stopt komt doordat de registratienummers van die versie en je huidige versie verschillen.
Die upgrade van 98 naar 98SE is nergens meer te downloaden.
Formatteren en 98SE erop zetten is de beste optie.

Guus.

dan doe ik maar weer formateren en windows 98 SE erop zetten alleen moet eerst met windows 2000 cd formateren want via de cd rom van windows 98 kan ik niet verwijderen hij zegt dan dat ik alleen het besturings stysteem kan vervangen en niet dus eerst nog kan formateren. Ik heb wel een diskette maar daar kom ik dus niet uit.

Met vriendelijke groet,

Pim

Beste Pimmie89,

- Het beste kan je een opstart diskette van windows 98 gebruiken hier van opstarten.
- Zoon opstart diskette kan je downloaden bij: <www.bootdisk.com/bootdisk.htm>
- Dit kan door middel in uw BIOS in te stellen dat je wilt booten van diskette.

Als de diskette eenmaal is opgestart type je FORMAT C:

Veder begrijp ik dat u al bekent bent met het installeeren van windows 98 se daarom zal ik daar niet veder op in gaan.

Ik wens u veel succes en hoop dat het zal gaan lukken.

Mvg,
Michell

@ michell1988

Ik vermoed dat dit niet meer actueel is na bijna 5 jaar tijd.
Bij deze zet ik er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan