Van Windows Vista 32bit naar Windows 7 64bit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GAMER 007

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Berichten
87
Ik heb een goede game pc met quad core 3.2ghz, 4gb ram 1066, ati HD4870,
Asus rampage formula,..Hierop staad Vista home premium 32bit
Maar nu heb ik nog een extra pc'tje gebouwd met vista home premium 64bit + een gratis upgrade naar windows 7 64bit met en website opgegeven en een code..
Ik heb dus de 64bit vista op de nieuwe pc gezet maar ik zou graag de upgrade naar windows 7 op mijn andere pc gooien (wanneer het kan)
Ik moet wel al mijn bestanden houden (ik zal ze voor zekerheid dan backuppen)
Maar gaat dit in orde komen aangezien het van 32Bit naar 64 is.. en gaatdat wel die upgrade op andere legale vista versie gebruiken?
 
Per definitie kun je een 32bits besturingssysteem van windows niet upgraden naar een 64bits besturingssysteem. dit word sowieso een schone installatie. Hoe dat licentie technisch zit durf ik niet te zeggen of je de voucher voor een andere versie mag gebruiken.

Mijn gevoel zegt dat het officieel niet mag maar wel kan. Je kunt er maar 1 mee upgraden en niet allebij
 
Ja logisch dat dit maar op 1 pc zal werken.. maar is het dan mogelijk voor mij of ik het op mijn 32 bit installeer (dan eventueel met schone installatie) en ik mijn program files backup van 32 bit versie en die in de nieuwe schoone installatie erin zet?
 
Je program files backuppen voor een schone installatie heeft zowiezo geen zin. De programma's die in je backup-program files zitten zullen op een schone installatie niet werken.Van of naar welke windows dan ook.
 
ok thnx maar wat kan ik dan doen want ik mag egt mijn programmas niet verliezen het zijn er zo veel :(
 
Heb je de installers/cd/dvd's dan niet meer van die programma's? Zo nee, dan kun je alleen upgraden en dat gaat niet van 32bit naar 64bit. Zo ja, dan kun je alles toch weer opnieuw installeren?
 
Ja maar toch he veel werk.. ik dacht dat ik gewoon program files ofzo kon overzetten.. blijkbaar niet.. maar kan ik op de ene schijf niet de vista zetten en op de andere de windows 7? want ik heb 2 schijven..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan