van windows7 naar windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo helpmij'ers

Ik heb een tijd geleden een 90 dagen proefversie van windows 7 geïnstalleerd en die 90 dagen zijn nu voorbij en ik zou graag weer windows xp pro installeeren. Ik heb een windows xp pro cd van een kennis geleend deed hem in de pc toen starte hij de cd op en weergaf het venster (zoals hij hoort te doen) maar tot mijn grote verbazing kan ik niet op "installeer windows xp" klikken ik heb al alle standaard drivers van windows xp via de officieele website van hp gedownload wat moet ik hier aan doen?

hier een schermafbeelding te verduidelijking van het probleem
windows%20xp%20installeeren.png

alvast bedankt

gr g4m3v3rsl44fd

Ok, ik kan de schermafbeelding niet zien, maar het is heel simpel, je kan Windows XP niet installeren als Windows 7 nog draait. Je moet het doen via het opstarten. MAAR, van Windows 7 naar XP gaat niet zomaar, je moet je hardeschijf wel eerst formatteren, want je kan niet "downgraden" naar XP. Dit betekend dus dat je al je data kwijt bent, dus sla alle belangrijke bestanden eerst op een USB stick ofzo op. Als je hier geen zin in hebt, kan je proberen Windows 7 Loader te gebruiken, die haalt de tijdbom van de probeerversie, waardoor je windows 7 probeerversie altijd kunt gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan