van Windows98 naar XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Hallo Mensen,

Wat ik me af vroeg en nergens kan vinden (verbaasingwekkend!) is het volgende: Kan ik Windows98 direct upgraden en Windows XP Pro erop zetten (dus is er geen "schone" installatie nodig). Dit is namelijk belangrijk omdat ik XP dan ga kopen en een aantal belangrijke (grote) bestanden niet opnieuw hoef te installeren.

Ik hoor het wel!

Zo verbazingwekkend is het niet hoor. Maar als je een upgradeversie koopt kun je inderdaad XP over win98 heen installeren. Zelf ben ik er niet zo'n voorstander van, maar het kan dus wel.

Geplaatst door Tiborv
Zo verbazingwekkend is het niet hoor. Maar als je een upgradeversie koopt kun je inderdaad XP over win98 heen installeren. Zelf ben ik er niet zo'n voorstander van, maar het kan dus wel.

Inderdaad Tiborv. Ik ben zeker tegen om zulke upgrade uit te voeren. Meestal lukt het toch niet voor 100%.

@ thaans. Heb je een cd brander ter beschikking,dan zou ik aanraden om je belangrijke bestanden te branden op CD. Anders, als je nog een partitie vrij hebt op je HD, kan je deze bestanden copieren naar die partitie.

Een schone installatie is altijd het beste, om met een nieuwe lei te beginnen.

Bedankt mannen! weet ik genoeg...

Groetjes!
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan