van WMP naar VLC of FLV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniellee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
hallo

mijn WMP 11 speelt de filmpjes vanaf sites niet af, nu heb ik VLC player en FLV player geinstaleerd en wil ik me filmpjes met een van deze players afspelen.

maar hoe stel ik in dat het filmpjes automatisch met deze player word afgespeelt?

Door te zorgen dat je op de harddisk één zo'n filmpje hebt staan en er vervolgens in de verkenner rechts op te klikken. Daarna kies je "openen met" en je selecteert de player of, als íe er niet direct bijstaat, het "standaardprogramma" waarmee dat type bestand moet worden afgespeeld. Check of in het definitieve scherm een vinkje staat bij "dit type bestand altijd".... enz.)

Door te zorgen dat je op de harddisk één zo'n filmpje hebt staan en er vervolgens in de verkenner rechts op te klikken. Daarna kies je "openen met" en je selecteert de player of, als íe er niet direct bijstaat, het "standaardprogramma" waarmee dat type bestand moet worden afgespeeld. Check of in het definitieve scherm een vinkje staat bij "dit type bestand altijd".... enz.)

bedankt voor je reactie. ik heb het geprobeerd, maar dit werk niet, nu worden de filmpjes die op mijn pc staan wel met VLC afgespeelt alleen de filmpjes op internet nogsteeds niet jammer genoeg..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan