Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door sjunnie
Ik kan het mis hebben, maar bovenstaande komt toch wel wat vreemd bij me over.
Bij mijn weten kun je met word namelijk ook gewoon documenten opslaan als *.htm pagina's.
Inderdaad moet je dan ook de bij de pagina horende map mee uploaden.
Niet iedereen heeft overigens de beschikking over frontpage, zelfs niet als ze wel word hebben.
Ik ken de openoffice producten niet, maar misschien hebben ze zelfs een nettere uitvoer.Geplaatst door @temptation
En mocht je ook geen word hebben, openoffice.org heeft een prima html uitvoer.
Als het in een design gepubliceerd moet worden, probeer dan eens webhare lite ?Geplaatst door douanita
ik een word bestand met plaatjes, hoe kan ik het eenvoudigst het word bestand over zetten naar html -bestand geschikt voor de website??
Word Cleaner enables you to batch convert Microsoft Word files (.doc), TXT and RTF to HTML files, including images, tables and other formatting. You can do this in a single file or batch mode, converting entire directories at once. Even though Word already offers a `Save as web page` feature, it is known to clutter your document with MS Word specific styles, that may not be compatible with all browsers, and also add additional size to the file. Word Cleaner not only allows you to perform the conversions, but can also clean the clutter code from files that have been previously converted with the Word feature. It can remove/clean the Word code in different ways that can maintain the style, but use standard CSS instead. The conversion process can be customized in detail by an advanced user.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.