Van word naar works

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilpo

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo ik heb een laptop met windows Vista basic erop ,het probleem is dat ik hiermee geen document kan lezen dat in word is gemaakt
Hou kan ik dit wel lezen ?

Dit werkt niet van word naar vista, maar van vista naar word volgens mij :confused:

Uuhm.. Dan lees ik het verkeerd volgens mij?

The Works 6.0 Converter converts word processor documents created in Microsoft Works 6.0 or above to Microsoft Word and previous versions of Works. It also allows other word processing programs to save files in Microsoft Works word processor format. Specifically, this converter works with Works 2000, 4.5, and 4.x, and Word 2003, 2002, 2000, and 97 on systems running Microsoft Windows 98, Windows 2000 Professional, Windows Millennium Edition, and Windows XP.

Ik heb er ook mijn twijfels bij, maar heb geen zin om het uit te gaan proberen.

@wilpo: Vista is een besturingssysteem, wake up.

@James007 Oke dan zal ik het zo zeggen, documenten die met Vista works gemaakt zijn kan ik niet lezen in XP word en visa versa.Voor XP kan ik een converter downloaden en dan het document bewerken .Voor Works van vista kan ik dit nog niet vandaar mijn vraag .

Kan Works van Vista geen bestanden openen en opslaan van en naar eerdere bestandsformaatversies,dwz in "compatibiliteitsmodus"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan