van x1300 HyperMemory naar x1950 PRO ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie123

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Hoi, mensen.

ik heb een vraagje, ik heb nu een standaard ACER E360 computer, 't is een AMD athlon 3700 +, met 1 GB RAM, een serial ata 320 gb harde schijf, en een ATI x1300 hm 512 mb graphische kaart. mijn vraag is nu, zal ik naar een x1950 PRO upgraden ? of is mijn voeding te zwak ? want dat is het onderdeel waar ik helemaal niks vanaf weet, VOEDINGEN.:p

P.S: Dit heb ik gevonden op mijn voeding (standaard acer ding) DC output 300 w
( +3x3 v en + 5 v = 130 w max)

Laatst bewerkt:
heb even gesnuffeld op het net, maar de minimale watt voeding voor de x1950 pro is 450 watt.
dus of je koopt een nieuwe voeding, of je kiest bv voor de 7600 of 7900 gt

:) Dank je wel.

Wat zou jij doen ?

als ik naar die Geforce 7900 GT upgrade, kan mijn voeding het dan wel aan, en dan upgrade ik van ATI naar Nvidea ?

Laatst bewerkt:
voor een 7900 gt weet ik het niet zeker.
met een voeding van 300 watt zou het wel moeten kunnen om de 7600gt te draaien, heb zelf 350 watt en daar doet hij het prima op.

en wat is het probleem als je van ati naar nvidia gaat?

weet ik niet, leek een probleem.

Maar zou 1 Gigabyte geheugen, genoeg zijn om het performance verschil te merken, tuseen de X1300 HM en de 7900 gt ? het verschil tussen die kaarten is enorm groot, mar dat RAM ?

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe bedoel je maar dat RAM?
of je ook het verschil merkt als je maar 1 gig aan geheugen in je pc hebt?
ik ben zelf sinds kort van een ati 9200se naar een xfx geforce 7600gt gegaan en kon heel goed het verschil merken.

Wat is je budget?

Laatst bewerkt:
Wat is je budget?

offtopic:
Derde keer dat ik het deze avond in een topic vraag :)
Kan er niet even een topicje met uitleg gemaakt worden, wat in het nieuwe aangemaakte topic moet staat zoals budget etc. stuk handiger.

ooh als hij een 1950pro of een 7900gt kan betalen weten we dat toch ook meteen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan