van XP en vista naar windows 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

hsnelting

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
De laatste tijd krijg ik berichten van microsoft met een programmatje on na te gaan welke problemen er ontstaan bij xp of vista om te zetten naar 2007.
Daarnaast een programma om ze daadwerkelijk om te zetten.
Dat laatste heb ik niet geprobeerd.
Betekend dat, dat je xp en vista gratis naar 2007 kunt overzetten??

Hans

waarschijnlijk kan dat een virus zijn ja.
Maar als ik zou kiezen tussen vista en xp, zou ik toch xp pakken

Ik heb xp op mijn pc zitten, vista op mijn labtop.
Met de pc heb ik problemen, rens heeft daar ook al op gereageerd, maar de pc doet nog niets.

Het eerste programmatje komt van microsoft, is geen virus.
Ik heb het gedraaid, en je krijgt een overzicht waar je op moet letten.
XP wordt binnenkort, of is al moeilijk te upgraden.

Volgens mij is het upgraden naar 2009 ook van microsoft, ik heb het nog niet geprobeert omdat ik verwacht een melding te krijgen in de trant van upgrade nu naar 2009 voor ....... dollar.

Beide programmaatjes zul je wel vinden bij de laatste microsoft downloads.
Als jullie er ervaring mee hebben, krijgen, laat het even weten.

Ik moet eerst mijn pc weer aan de praat krijgen.

Malware bytes anti malware ken ik niet rens, is dat een gratis programma?

Ja dat is een gratis programma, dat programma scant naar malware/virussen/trojans.

Maar toch raar dat je zomaar een melding krijgt of je wilt over stappen naar een ander besturingssysteem.

Kun je een screenshot plaatsen van de melding?

Grt

Rens

HELAAS NIET RENS, HET PROGRAMMAATJE STAAT OP MIJN PC DIE HET NIET DOET.
MAAR ALS JE BIJ DE LAATSTE DOWNLOADS VAN MICROSOFT KIJKT ZUL JE HET ONGETWIJFELD VINDEN.
ER STAAT OOK EEN STUKJE OVER OP BREEKPUNT.NL DACHT IK.
IK HEB HET NIET GOED BESTUDEERD, VANDAAR MIJN VRAAG.

GRT.

hANS

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag de volgende keer je caps-lock los laten, heb nu de letters maar verkleind.

Ik weet waar caps lock zit crahs lijkt mij geen probleem dat de tekst in hoofdletters staat.
Jouw opmerking heeft niets met de vraag te maken, ik had weinig tijd en heb de tekst gelaten zoals die is.
Kun je iets inhoudelijks zeggen over de vraag, er zijn meer mensen die er wat van willen weten.

grt,

Hans

Héé Crash ik trouwens even gekeken naar je project.
Krijg bij het openen van je foto's de melding google chrome kan het niet openen en wordt vervolgens doorverwezen naar Dyn DSN.com.
Ik weet niet wat dat is.
Zal een andere keer wel kijken.

grt,

Hans

HELAAS NIET RENS, HET PROGRAMMAATJE STAAT OP MIJN PC DIE HET NIET DOET.
MAAR ALS JE BIJ DE LAATSTE DOWNLOADS VAN MICROSOFT KIJKT ZUL JE HET ONGETWIJFELD VINDEN.
ER STAAT OOK EEN STUKJE OVER OP BREEKPUNT.NL DACHT IK.
IK HEB HET NIET GOED BESTUDEERD, VANDAAR MIJN VRAAG.

GRT.

hANS

je bedoelt: Windows 7 Upgrade advisor?

En om maar even op je allereerste vraag terug te komen:
Betekend dat, dat je xp en vista gratis naar 2007 kunt overzetten??

Nee, gratis kan nooit ;)

En windows 2007 bestaat trouwens niet.

Je hebt in volgorde: Windows xp, Windows Vista en Windows 7
Dus ik denk dat je windows 7 bedoeld. Die is uit sinds oktober vorig jaar.

Wat was nou precies je vraag?

Grt

Rens

Rens,

Ik bedoel inderdaad windows 7 en windows 7 upgrade advisor, daarnaast kreeg ik nog een link met windows upgrade.
Op zich vermoede ik ook dat je dan een betaalde versie kunt downloaden.
Meteen nadat ik je het vorige berichtje heb gemaild kreeg ik een mailtje van een bedrijf dat windows 7 aanbied voor 79 euro.

Maar ik zit op dit moment niet te springen om windows7, ik heb een vraag gesteld over het feit dat mijn pc niet meer opstart nadat ik windows XP opnieuw heb geinstalleerd, en daar heb ik het meest belang bij.
Jij hebt daar ook op gereageerd vlgs. mij.
Ik ben daar nog niet verder mee.

De vraag over windows7 was terzijde omdat ik toch op helpmij zat.

Misschien moet ik de vraag over crash na herinstalleren XP anders stellen, maar ik heb omschreven wat er is gebeurt, en heb nog geen oplossing gevonden.
Misschien eens kijken bij pc doet niets meer of zo, maar hij doet nog wel wat, dat is alleen niet zichtbaar.

groet,

Hans

Rens,

Ik bedoel inderdaad windows 7 en windows 7 upgrade advisor, daarnaast kreeg ik nog een link met windows upgrade.
Op zich vermoede ik ook dat je dan een betaalde versie kunt downloaden.
Meteen nadat ik je het vorige berichtje heb gemaild kreeg ik een mailtje van een bedrijf dat windows 7 aanbied voor 79 euro.

Maar ik zit op dit moment niet te springen om windows7, ik heb een vraag gesteld over het feit dat mijn pc niet meer opstart nadat ik windows XP opnieuw heb geinstalleerd, en daar heb ik het meest belang bij.
Jij hebt daar ook op gereageerd vlgs. mij.
Ik ben daar nog niet verder mee.

De vraag over windows7 was terzijde omdat ik toch op helpmij zat.

Misschien moet ik de vraag over crash na herinstalleren XP anders stellen, maar ik heb omschreven wat er is gebeurt, en heb nog geen oplossing gevonden.
Misschien eens kijken bij pc doet niets meer of zo, maar hij doet nog wel wat, dat is alleen niet zichtbaar.

groet,

Hans

NU geen 2 vragen door elkaar gaan stellen.

je topic over je pc heb ik idd ook gezien, en ook reactie gegeven. Dat probleem moeten we daar houden.

Maar dit topic is nu dus opgelost?
Zet dan even het status op opgelost.

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan