Van XP Engels naar Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sauron

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Ik heb een Engelse XP versie geinstalleerd, maar wil graag alles in het Nederlands, ik heb ik het configuratiescherm van alles ingevoerd, maar alles blijft Engels, is er een tooltje verkrijgbaar waarmee ik een Nederlandse versie kan krijgen?:o

ik heb anders gehoord dat er wel cracks voor zijn. Ik heb ook nog een PC met engelse XP Prof. En had gehoord dat er een crack voor is. Alhoewel ik er nog niet naar gezocht heb

Geplaatst door Rimsic
ik heb anders gehoord dat er wel cracks voor zijn. Ik heb ook nog een PC met engelse XP Prof. En had gehoord dat er een crack voor is. Alhoewel ik er nog niet naar gezocht heb
Ben bang dat je tevergeefs moet gaan zoeken, hier is geen crack voor. De enige oplossing is een Nederlandse Windows versie schoon te installeren.

als je met nieuwsgroepen werkt kijk dan bij;alt binaries comp bestandnaam Mui_WXP NL. en dit zijn 21 delen(rar)succes! ps het progr=ongeveer 100 mb groot;)

Geplaatst door domi
als je met nieuwsgroepen werkt kijk dan bij;alt binaries comp bestandnaam Mui_WXP NL. en dit zijn 21 delen(rar)succes! ps het progr=ongeveer 100 mb groot;)

niet doen is mijn advies...je blijft gedonder houden met taalconflicten. gewoon schoon opnieuw de nl versie installeren:)

Ik kwam laatst een, heel goed, tooltje tegen.

Maar je krijgt dan echt tweetalige dingen en dat kan soms heel verwarrend werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan