'van XP naar Vista-troubles'

Status
Niet open voor verdere reacties.

naishkiter

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hey, ik heb een tijdje geleden een packard bell pc gekocht met een standaard versie van Vista erop. Ik ben dan overgeschakeld op xp, omdat ik daar gemakkelijker mee kon werken.
Nu wil ik echter terug overschakelen op vista, omdat dit toch wel het besturingssysteem van de toekomst is --> mijn probleem is nu dat ik van die packard bell geen recovery-cd heb (om xp te deïnstalleren en vista te installeren) + Heb ik geen software-cd's om vista mee te installeren, ik heb enkel een licentienr. aan de zijkant van mijn desktop.

Mijn vraag is dus: hoe kom ik aan een recovery cd voor Packard Bell computers en hoe kan ik aan vista-software geraken als ik al een licentienummer heb.

Thank U:thumb:

ff een vergissing uit de wereld helpen VISTA is NIET het OS van de toekomst dat word windows 7 die in october uitkomt
en recovery kan je kopen bij packard bell

Laatst bewerkt:
Kan ik gwn een mailtje sturen naar de klantendienst van packard bell Belgium?

Vr die Vista, zou ik beter wachten tot windows 7 uitkomt dan?

Zijn computers die WVista ready zijn, ook W7 ready?

Koop een setje master cds +softwareondersteuning, kosten rond de 80 euro.
Mail sturen werkt niet je moet de helpdesk bellen.
Als je wacht op de komende nieuwe windows versie dan zou ik dan gelijk maar een geheel nieuw systeem aankopen.

omdat hij anders veel trager wordt, of omdat mijn systeem Windows 7 gewoon niet aankan?

die uitspraak begrijp ik ook niet helemaal, we weten niet eens met wat voor systeem meneer of mevrouw draait op dit moment, ik kocht ook een kant en klaar systeem met windows vista vooraf geinstalleerd, geen PB trouwens :p en windows 7 draait hier nu al beter op dan vista ooit gedaan heeft....

Het exacte type van mijn PB ken ik ook niet, maar hij is aangekocht (net zoals de persoon hiervoor) met een kant-en-klare windows Vista erop -> normaal gezien moet die windows seven er dus ook op kunnen draaien...

De 'recovery-cd' is al onderweg, nu moet ik alleen aan vista-software cd's geraken (het licentienummer heb ik al, dus lijkt het me zinloos nieuwe vista-software te kopen:confused:

Mss op thepiratebay.org proberen, of raden jullie dit sterk af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan