Van XP Naar Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandertjuhhhh

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Hallo, ik heb een lastig probleem die ik zelf niet opgelost krijg.

Ik heb sinds 1,5 jaar een paradigit computer, waar windows vista op voorgeinstaleerd stond, met een recovery partitie. Na ongeveer een half jaar had ik windows XP eroverheen geinstalleerd (we hadden nog een licensie van oude pc). Nu wil ik graag windows vista instaleren, alleen heb ik geen cd en geen recovery partitie meer, want met grote kans is deze gedelete bij het herinstaleren.

Hoe kan ik windows vista instaleren zonder recovery partitie en zonder cd? alles is best, een download of iets.
Ik heb een legaal licensie code van Vista.

De voorgeinstalleerde vista was Home Premium 32 bit.

Alvast bedankt,
Sander

Laatst bewerkt:
Gewoon even een vista dvd lenen of downloaden en je eigen key gebruiken

ok thnx, maar ik heb verder niemand met een vista cd, aangezien deze niet meer bij de aanschaf van een nieuwe pc word geleverd. En ook een download kan ik niet vinden, zijn vaak gewoon extra tools of dergelijke.

Is het trouwens mogelijk met een recovery disk vista opnieuw te instaleren? Dit zou de zoektocht allicht iets soepeler af laten gaan.

Sander

Helaas............. zonder Vista dvd geen Vista installeren

er is vast toch wel iemand die een vista installatie cd op internet heeft geplaatst? en dit is vast niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, dus er zou vast wel een oplossing voor zijn toch?

Tja staat vast wel op het internet, alleen via Helpmij mag daar aan niet geholpen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan