vanaf begin ps3 hdmi geen beelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

tr4pp3d

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo,
ik heb al sinds enige tijd een ps3 40gb,(met pakket grand turismo 5 prologue)
en ik heb laatst een hdmi kabel van belkin gekocht, maar hiermee krijg ik geen beeld, alles nagelopen, instelling reseten enz.
niks lijkt te helpen :shocked:
alvast bedankt, groetjes abel

Heb zelf ook een PS3.

Je dient de HDMI en de scart kabel allebei aan de TV in te stellen en vervolgens in de menu te gaan naar "beeld instellingen" zet hier alles om naar HDMI. Schakel vervolgens om naar je HDMI kanaal (dit is een aparte kanaal op je tv, buiten de AV kanalen).

Je krijgt ook een vraag of de instellingen goed staan. Als je deze niet binnen een aantal seconden beantwoord naar een "Ja" dan zullen de instelling weer terug worden gezet naar Scart.

Heb zelf ook een PS3.

Je dient de HDMI en de scart kabel allebei aan de TV in te stellen en vervolgens in de menu te gaan naar "beeld instellingen" zet hier alles om naar HDMI. Schakel vervolgens om naar je HDMI kanaal (dit is een aparte kanaal op je tv, buiten de AV kanalen).

Je krijgt ook een vraag of de instellingen goed staan. Als je deze niet binnen een aantal seconden beantwoord naar een "Ja" dan zullen de instelling weer terug worden gezet naar Scart.

heb ik al gedaan maar het werkt niet :(

Zou het niet aan de kabel liggen? Je kunt deze anders op een andere apparaat uitproberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan