vanalles weg en mag niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
als ik mijn pc opgestart heb dan naar start ga is de aanwijzing Configuratiescherm weg,
Rechtsonder stond eerder het icoontje van mijn netwerk zodat ik kon zien of ik internet had.

ga ik naar start/bureau accessoires/systeemwerkset dan staat daar het
Configuratiescherm wel in klik ik hier op dan krijg ik de volgende melding
---------------------------------------------------------------------------------
Beperking.
De bewerking is geanuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen.
neem kontakt met de systeembeheerder op.
----------------------------------------------------------------------------------
ook in de rechter onderzijde staat nu een icoon die aangeeft dat er updates beschikbaar zijn als ik hierop klik krijg ik ook de bovenstaande melding.
kan iemand mij van dit probleem verlossen

Als alles plots is veranderd dan is het handig om te weten wat er dan ervoor gebeurt is...

Als je niets meer weet is het waarschijnlijk wel het gemakkelijkste om gewoon even systeemherstel uit te voeren :thumb:

als ik mijn pc opgestart heb dan naar start ga is de aanwijzing Configuratiescherm weg,
Rechtsonder stond eerder het icoontje van mijn netwerk zodat ik kon zien of ik internet had.

ga ik naar start/bureau accessoires/systeemwerkset dan staat daar het
Configuratiescherm wel in klik ik hier op dan krijg ik de volgende melding
---------------------------------------------------------------------------------
Beperking.
De bewerking is geanuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen.
neem kontakt met de systeembeheerder op.
----------------------------------------------------------------------------------
ook in de rechter onderzijde staat nu een icoon die aangeeft dat er updates beschikbaar zijn als ik hierop klik krijg ik ook de bovenstaande melding.
kan iemand mij van dit probleem verlossen

omdat er nog meerdere dingen fout gingen (was de DVD schrijver ook kwijt) ben ik met de pc naar Paradigit gegaan.
daar hebben ze alles gecontroleerd en het advies was een herinstalatie
ook werd het gebruik van div programma`s afgeraden Ccleaner en Your Uninstaller daarbij werd ook verteld dat de drivers van de Printer op vista niet altijd werkte of problemen veroorzaakte (heb de laatste Nieuwe geinstaleerd).
maar heb een backup van Acronis teruggezet en alles werkt weer
heeft u nog advies over de programma`s die men bij Paradigit afraden (hoewel ik die ik al jaren gebruik)

Laatst bewerkt:
dit vergeten over de drivers van de printer

daarvan vertelde ze bij Paradigit dat door de nieuwe updates van Vista
de drivers van mijn printer conflicten konden veroorzaken

Wel goed dat je het dan hebt kunnen oplossen :thumb:

Misschien was systeemherstel dan ook wel gelukt maar ja...
Ccleaner weet ik echt niet waarom ze die afraden, zolang je maar weet wat je doet(dus niet teveel aanvinken) is dat echt een geweldig programma.

Your uninstaller gebruik ik niet maar ik gebruik een gelijkaardig programma --> revo uninstaller waar ik allesinds ook nog nooit problemen mee gehad heb maar die juist problemen voor mij heeft kunnen oplossen :thumb:

Je moet soms inderdaad wel wat kritisch zijn met wat ze je vertellen, het kan gewoon goed zijn dat ze in het verleden problemen gehad hebben met die programma's maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden :thumb:

Dat van de printer weet ik echter, niet het kan wel altijd natuurlijk dat er een foutje in een driver zit waardoor je hele systeem raar gaat reageren...

Wel goed dat je het dan hebt kunnen oplossen :thumb:

Misschien was systeemherstel dan ook wel gelukt maar ja...
Ccleaner weet ik echt niet waarom ze die afraden, zolang je maar weet wat je doet(dus niet teveel aanvinken) is dat echt een geweldig programma.

Your uninstaller gebruik ik niet maar ik gebruik een gelijkaardig programma --> revo uninstaller waar ik allesinds ook nog nooit problemen mee gehad heb maar die juist problemen voor mij heeft kunnen oplossen :thumb:

Je moet soms inderdaad wel wat kritisch zijn met wat ze je vertellen, het kan gewoon goed zijn dat ze in het verleden problemen gehad hebben met die programma's maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden :thumb:

Dat van de printer weet ik echter, niet het kan wel altijd natuurlijk dat er een foutje in een driver zit waardoor je hele systeem raar gaat reageren...

met your uninstaller heb ik zover ik weet ook nooit problemen gehad of veroorzaakt.
maar met Ccleaner weet u wat ik wel en niet moet aanvinken om problemen te voorkomen

Als je gewoon de standaardinstellingen gebruikt van ccleaner en dus niets aanpast qua vinkjes zou alles goed moeten verlopen als je bijvoorbeeld de prullenbak leegmaakt met behulp van ccleaner :thumb:

ok hartelijk dank voor het advies en zoals gewoonlijk :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan