Vandale installeren op een virtuele schijf lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

babybox

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Hallo, ik wilde de vandale 2004 woordenboek installeren op de c-schijf dat lukte goed, maar toen ik het programma wilde starten vroeg hij om de dvd, dat wil zeggen dat deze zich dus in de dvd station moet bevinden. Nou dit is dus niet handig.
Ik heb toen met alcohol 120% een virtuele schijf aangemaakt maar het lukt niet om het programma daarop te installeren, ook een image van de vandale daarop installeren lukt dus niet.

Als ik het programma op de virtuele schijf (schijf G wil installeren krijg ik de volgende foutmelding)

Weten jullie raad.

ps. mij dvd -brander is station E, en dvd-speler is station F. Virtuele schijf is station G.

Krijg je bij installatie niet een optie om de data ook op de harde schijf te installeren?

Als dit niet te veel ruimte op je schijf inneemt, kun je proberen om de hele dvd naar je schijf te kopiëren en hem vandaar te installeren. Als ik het me goed herinner moet je na het kopiëren wel even zorgen dat de hele map, inclusief submappen niet meer 'alleen lezen' zijn. Dit heb ik zelf gedaan met een ander woordenboek (het Woordenboek Nederlandse Taal) en het werkt perfect. Je hoeft dus niet per se eerst een virtuele schijf aan te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan