vandale woordenboek weg...

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelie1

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2005
Hallo,

Mijn electronisch woordenboek Engels - Nederlands is foetsie. Ik vrees dat ik tijdens het verwijderen van een voorlopige downloadversie van een virusscanner enkele files van het woordenboek mee heb verwijderd. Ik hoop werkelijk dat ik mijn electronisch woordenboek nog kan recupereren...

graag dringend reactie.

Mvg

Roel

roelie1 zei:
Hallo,

Mijn electronisch woordenboek Engels - Nederlands is foetsie. Ik vrees dat ik tijdens het verwijderen van een voorlopige downloadversie van een virusscanner enkele files van het woordenboek mee heb verwijderd. Ik hoop werkelijk dat ik mijn electronisch woordenboek nog kan recupereren...

graag dringend reactie.

Mvg

Roel
download recover my files.. het zoekt echt alles wat je hebt verwijdert, zelfs cookies en rotzooi enz, je moet wel betalen zodat je t kan terugzetten op de plaats, maarre je kan ook een crackje vinden ( die ik niet ga posten, legaal )

Een herinstallatie van het programma is meer aangewezen. Bestanden terughalen die deel uitmaken van een programma... vaag hoor.... + je vergeet de registeringangen dan.

Ik denk dat een herinstallatie van je woordenboek simpeler is (als dat nog kan).

James :)

electronisch woordenboek

dank voor info, maar heb woordenboek terug opgeladen, aangezien het met recovery een omslachtige job was.

Echter, wanneer ik op setup druk om woordenboek terug op harde schijf te plaatsen gebeurt er niets...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan