Bijgevoegd een testbestand. Case is dat ik een artikellijst met de productietijd in een tabel wil zetten. In een ander werkblad lees ik orders in waarin de artikelnummers genoemd staan. Ik zou een manier willen hebben om de bij het artikelnummer behorende productietijd over te willen nemen in de orderregel. Dus de kolom artikelnummer uit het orderwerkblad moet leiden tot een zoekopdracht in het artikellijst werkblad en de waarde uit kolom B in de artikellijst overnemen in kolom D van het orderwerkblad.
Op een later moment ga ik in het orderwerkblad per order meerdere artikelnummers toevoegen om zo de productietijd van een order in een keer zichtbaar te krijgen. Maar ik neem aan dat wanneer ik de techniek 1 keer zie deze ook voor andere kolommen toepasbaar is.
Hoop dat jullie een tip hebben hoe dit op te lossen.
Bekijk bijlage testbestand1.xlsx
Op een later moment ga ik in het orderwerkblad per order meerdere artikelnummers toevoegen om zo de productietijd van een order in een keer zichtbaar te krijgen. Maar ik neem aan dat wanneer ik de techniek 1 keer zie deze ook voor andere kolommen toepasbaar is.
Hoop dat jullie een tip hebben hoe dit op te lossen.
Bekijk bijlage testbestand1.xlsx