• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vanuit excel een word formulier maken met de gegevens uit excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giovannismet

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Via een knop in excel dien ik een word rapport kunnen genereren. Hierbij moeten de gegevens automatisch in word worden getoond.

De knop kan ik op mijn excel bestand plaatsen, maar welke vba code ik hiervoor moet gebruiken om dit word formulier automatisch te genereren dat weet ik niet. de linken leggen tot de plaatsen waar de gegevens moeten komen en hoe de lay out aan te passen is mij een raadsel.

Kan iemand mij hierbij helpen

Dankjewel ;)

Zonder voorbeeldje? Niet echt. Is er een reden om het vanuit Excel aan te schieten, en niet vanuit Word?

Ik mag gewoon wat gegevens invullen in excel en deze moeten geimplementeerd worden in word.
ik heb een sjabloon gemaakt en deze moeten dus hierbij ingevuld worden.

het formulier moet getoont worden wanneer men op een knop drukt in het excel bestand.

Beste,

Waarom de tool afdruksamenvoegen niet gebruiken in Word? Je linkt het Word-bestand aan het Excel-bestand en klaar is kees. Je kan ook een document maken in Excel dat lijkt op een Word-document en waarin je verwijst naar de ingevoerde gegevens. Zoals OctaFish aangaf, plaats een voorbeeldbestand en je wordt sneller geholpen.

Het is een opdracht voor een project voor het school en zei vragen gegevens uit excel via vba in een word bestand te verkrijgen.

En waarom vragen ze dat aan jou als je VBA kennelijk niet machtig bent?

Cursusboek lezen en oefenen maar. :)

PS: Zit jij op een meisjesschool? Ik zat op DE school voor mannen.:)

Laatst bewerkt:
Omdat ik dit 8 jaar geleden eens heb gezien maar dit ondertussen vergeten ben :)

Ik denk ook eerder dat zij vragen dan dat zei vragen dat er iets getoond moet worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan