Peter B
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 feb 2007
- Berichten
- 672
Zie de bijlagen.
Wat ik wil in deze versimpelde uitvoering is het volgende:
- Ik wil m.b.v. Excel VBA een Word-document openenen
- Ik wil het deel selecteren van <START> t/m <EINDE>
- Ik wil dit deel in Excel in kolom A plaatsten (zonder opmaak)
Dit voorbeeld wordt uitgebreid om de informatie uit enkele honderden documenten te halen, dus steeds handmatig openen en kopiëren is geen optie. Daarnaast wil ik in Excel variabelen meegeven o.b.v. waarvan de documenten worden geselecteerd.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Peter
Bekijk bijlage Helpmij kopiëren START-EINDE Word.xlsm
Bekijk bijlage bla.docx
Wat ik wil in deze versimpelde uitvoering is het volgende:
- Ik wil m.b.v. Excel VBA een Word-document openenen
- Ik wil het deel selecteren van <START> t/m <EINDE>
- Ik wil dit deel in Excel in kolom A plaatsten (zonder opmaak)
Dit voorbeeld wordt uitgebreid om de informatie uit enkele honderden documenten te halen, dus steeds handmatig openen en kopiëren is geen optie. Daarnaast wil ik in Excel variabelen meegeven o.b.v. waarvan de documenten worden geselecteerd.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Peter
Bekijk bijlage Helpmij kopiëren START-EINDE Word.xlsm
Bekijk bijlage bla.docx