Vanuit Hoofddocument een samnegesteld document maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrandweerMarco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
Berichten
3
Geachte lezer,

We hebben hier een document waarin een aantal hoofdstukken staan. (weergegeven in een tabel)
Doormiddel van het aanvinken van besturingselement (option button) geef je aan of een hoofdstuk wel of niet geplaats moet worden.
Wanneer we dit hebben gedaan dan zou het mooi zijn als word de brief zelf ging opbouwen aan de hand van de gemaakte selectie.
Word zou dan moeten kijken wat aan gevinkt is als waar en deze hoofdstukken dan onder elkaar in het document plaatsen.
Is het bv mogelijk om dit met autotekst te maken maar dan aangestuurd door een macro?
Misschien weet iemand van jullie hoe ik dit kan aanpakken.

Groet Marco:)
 
Hoi Marco,

Met macro's werken is inderdaad een optie.

Je zou alvast kunnen beginnen met een formulier aanmaken. Boven in de taakbalk, kun je knoppen toevoegen waarmee je een formulier in elk geval een uitstraling kunt geven.

Als je dat bestandje hier dan plaatst, kunnen we allemaal meekijken wat de bedoeling precies is.

Dat is makkelijker, dan zo 1 2 3 op een berichtje.

Groet, Djoane
 
Upload werkt niet

Beste Djoane,

Ik zou graag wat willen uploaden maar de uploader werkt niet.
Ik probeer het later nog wel eens.

Groet Marco
 
Afvinklijst voor samenstellen Brief

Het uploaden is nu wel gelukt.
Dus hierbij nog het beloofde voorbeeld.
Ik hoop dat het zo duidelijker is.

Groet Marco
 

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan