Variërende downloadsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frenkul

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Hallo,

ik download nu al een tijdje met nieuwsgroepen maar sinds een half jaar heb ik problemen met de downloadsnelheid. Mijn max dl snelheid ligt bij mij rond de 620 kb/s, en normaal bleef hij daar ook bij in de buurt.Maar nu download soms een tijdje niet dan weer normaal en dan weer met een lage snelheid, ik gebruik nu grabit maar ik heb ook wel eens andere programma's gebruikt daar heb ik nu ook het zelfde probleem mee. ook zegt hij af en toe dat ik niet meer als 4 verbindingen mag gebruiken, ook al heb ik deze wel goed ingesteld op 4.

iemand enig idee wat het probleem kan zijn? mischien de mcafee virusscanner ofzo?

hier een screen van de var dl snelheden
> http://www.megaupload.com/?d=4CIRHSZN of http://img6.imageshack.us/img6/3748/grabit.jpg

alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
Re:

Mja een virusscanner scant niet al je in-en uitgaande data. Probeer hem toch eens uit te zetten en kijk wat er gebeurt.

Ik schat de kans hoger in dat dit aan je usenet provider ligt, contacteer deze eens over het probleem.

var dl snelheid

Mja een virusscanner scant niet al je in-en uitgaande data. Probeer hem toch eens uit te zetten en kijk wat er gebeurt.

Ik schat de kans hoger in dat dit aan je usenet provider ligt, contacteer deze eens over het probleem.

Hoi, ik heb zover het kon mcafee uitgezet, maar nog het steeds zelfde probleem, ook verwacht ik niet dat het aan de usenet provider ligt, want als ik namenlijk bij iemand anders download met mijn pc werkt hij wel normaal :(

greetz:thumb:

gebruik je toevallig upc/chello?
dit is bij deze provider bekend, ze knijpen torrents en usenet.

gebruik je toevallig upc/chello?
dit is bij deze provider bekend, ze knijpen torrents en usenet.

nope, ik gebruik IP2 vrij onbekent bij jullie denk ik ? maar daarvoor had ik xs4all en daarbij had ik het probleem ook al een tijdje.
er staat hier ook sinds een tijdje zo'n firrewall router ofzo iets, mischien kan het daar mee te maken hebben?

Mischien een beetje een late reactie maar beter laat als nooit:P Het probleem was dat onze internet provider slechte Kabels heeft liggen buitenshuis. dus we zijn overgestapt naar ziggo. 20mbit nu haal ik een constante snelheid van 5,5mb Much better :thumb: case closed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan