• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

variabele bestandsnaam in pad

Status
Niet open voor verdere reacties.

eriksmit1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2016
Dag allen,

Ik zou graag een variable naam in het pad willen. Zie bijlage.

De naam uit cel b13 op het tabblad stuur verwerken in de formule op tabblad geboekt in cel h2.
Gezocht met google en kwam wel iets tegen maar desondanks kom ik er niet uit. De foutmelding is #naam.

Verder in de formule staat nog e.e.a. fout dat in net gekomen bij het maken van dit voorbeeldbestand.

Grt,
Erik

Bijlagen

Code:
 =INDIRECT(INDEX(( " ' [ " & stuur!B13 &".xlsx]Kostenplaats'!$A$1:$AF$96");
MATCH(B2&" "&C2;'P:\Projekten\2016\[Saldi 2016.xlsx]Kostenplaats'!$B:$B;0);
MATCH((Stuur!B9);'P:\Projekten\2016\[Saldi 2016.xlsx]Kostenplaats'!$2:$2;0))/1000)

Uw bestand uit stuur!B13 moet wel open staan.

Dag Cobbe,
Dank voor je hulp. e.e.a. is gelukt maar voor het onderdeel match in de formule krijg ik het nog niet voor elkaar.

=INDEX('[&Stuur!B10&Stuur!B13&.xlsx]Kostenplaats'!$A$1:$AF$96;
MATCH(B2&" "&C2;'P:\Projekten\2016\[Saldi 2016.xlsx]Kostenplaats'!$B:$B;0);
MATCH((Stuur!B9);'P:\ProjektenL\2016\[Saldi 2016.xlsx]Kostenplaats'!$2:$2;0))/1000

Dit werkt op een of andere manier niet:
=INDEX('[&Stuur!B10&Stuur!B13&.xlsx]Kostenplaats'!$A$1:$AF$96;
MATCH(B2&" "&C2;'[&Stuur!B10&Stuur!B13&.xlsx]Kostenplaats'!$B:$B;0);
MATCH((Stuur!B9);'[&Stuur!B10&Stuur!B13&.xlsx]Kostenplaats'!$2:$2;0))/1000

Het klopt toch dat het bestand nu niet meer open hoeft te staan omdat ik het pad heb toegevoegd?

Groet,
Erik

Dag allen,
Na enige tijd er mee gestoeid te hebben is het me nog steeds niet gelukt. Op tabblad stuur staat de bestandsnaam en map(pad). Op blad 2 een verwijzing naar blad stuur naar de variabelen.

Iemand mischien toevallig een werkend iets?
Groet,
Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan