• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Variabele grafiek

• Onderwerp starter Onderwerp starter jog
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jog

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Hallo,

kan iemand mij helpen met het volgende, ik geraak er niet uit na een heleboel zoekwerk.

Ik had graag gebruik gemaakt van één enkele grafiek, waarvan de data geselecteerd worden d.m.v. keuzelijsten (zie bijgevoegd voorbeeld)

Alvast bedankt,

Johan

Bedankt Rudi voor de link.

Hier kan ik inderdaad al heel wat uit leren, maar mijn probleem geraakt niet opgelost.
Ik heb een nieuw voorbeeld toegevoegd om aan te tonen wat ik bedoel.

Ik geraak er zelf niet uit.

Greetz

Niemand? :shocked:

Laatst bewerkt:
.... maar niet deze...;)

Hier een oplossing. Op blad data kan je kolom A verbergen. Ik heb hem maar weer als .xlsx gepost.

Bestand eerst opslaan, en dan openen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Fantastisch Paul,

dit is inderdaad wat ik nodig heb, al kan ik de structuur niet doorgronden.
Als het niet te moeilijk is en je even tijd hebt, kan je dan misschien even uitleggen hoe je hiertoe gekomen bent.
Bij naambeheer zie ik bv. data, maand, soort, waardes staan met toegevoegde formules???
Sorry als deze vragen als evident overkomen, maar ik ben wat deze materie betreft wel maar een leek die door zelfstudie wat verder probeert te komen.

Alvast bedankt,

Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan