Variabele van een definieren vanuit child

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsDesmet

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
OK, ik zit met een algemeen vraagje over Javascript; Ik heb het volgende script opgesteld:

<Even weggehaald..>

Nu, als ik dit test in Firefox en in firebug een watchexpressie "lmao.heh" ingeef, zegt hij "0", terwijl het de bedoeling is dat deze 1 is.
Hoe los ik dit op?

EDIT: Hm, slecht voorbeeld opgesteld...
EDIT2: Hm, raar o.O Die fout komt niet voor in mijn voorbeeld, enkel in mijn "echte" code... Maar ik wil de bron nog niet vrijgeven ;_;

Laatst bewerkt:
Je kan me best vertrouwen, als je het hier neerzet zal ik het niet kopieren!

:p nee maar serieus, als je geholpen wilt worden moet je OF je code online zetten (jammer? tsja. Als je t uiteindelijk released kan iedereen het ook zien/stelen!) OF je maakt een code die het probleem nabootst - mischien is dit een idee.

Dat is nu juist het probleem; Ik had geprobeerd om de code na te bootsen ahv een voorbeeldje, maar blijkbaar werkte het in het voorbeeld *wel*. :confused:
Maar is het ok als ik mijn hele code naar iemand mag door-pm'en?
Anders zal ik nog wat zoeken, en dan een voorbeeld opstellen waar de fout wél werkt (lol :D), wie weet misschien vind ik het dan zelf wel (alhoewel ik er al een tijdje mee vast zit).

pm-en kan alleen als je een helpmij-member bent. Je kan echter wel e-mailen hoor. (Klik op naam, dan 'stuur een email naar *...*')

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan