Variabelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaryd

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Beste,

als je uw variabele declareert, moet je dit dan in iedere module doen?
Of is 1 maal genoeg? zoja; waar declareer je dan uw variable? (hoofdmodule, ..) en hoe? gwn als dim, public of static?

Alvast bedankt.

Mvg,

yaryd

yaryd,

Wist je dat er in Excel een help file in zit?

Zoek dan eens op variable declareren en misschien lees je daar wat je wil weten.

hallo,
het is in autocad,
maar dat zal hetzelfde zijn wss?

grtz

yaryd

hallo,
het is in autocad,
maar dat zal hetzelfde zijn wss?

Ik heb je vraag nog even gelezen maar kon niet vinden dat het over autocad ging.
Dus vermeld dit er dan de volgende keer bij.

Heb je bij autocad VBA dan geen help?
Ik denk het hetzelfde is, of vergis ik mij?

Succes.

Ja, daar hebt u gelijk in :).
ja dat zal ik zeker doen de volgende.

ja dat hebt u in AutoCad maar nog niet echt gevonden, daarmee stelde ik mijn vraag hier.
Ik zal zeker nog verder zoeken. het is geen noodzaak hoor dat ik dit weet, maar was handig geweest.

Mvg,

Yaryd

Beste Wim,

No offence, maar ipv iemand de neus vegen en wegsturen is het wellicht handiger om te proberen te helpen, des te sneller kan degene die de vraag stelt voldoen aan jouw motto het sluiten van de vraag.

Beste Yaryd,

De vraag die jij post heb ik ook al eens opgelost proberen te krijgen echter valt blijkbaar nog niet helemaal mee. Zoals ik het nu begrepen heb is het wel mogelijk een variabele te declareren middels dim >voorbeeld< as range, echter het toekennen van een waarde aan deze range is niet toegestaan buiten een sub of functie...someone correct me if i'm wrong.

Groet,
Wouter

aarse011,

No offence, maar ipv iemand de neus vegen en wegsturen is het wellicht handiger om te proberen te helpen.
Ik heb hem er alleen opgewezen dat hij niet vermeld had dat het over autocad ging.
Je kunt iemand goed helpen als hij je de volledige informatie verstrekt.

beste wim en aarse011,

Kvond da helemaal niet erg hoor, der zijn ergerie dingen ;).
grtz

ma tis wel nog ni opgelost, maar voorlopig draait het programma goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan