Goedenavond,
Maandelijks sturen we altijd dezelfde (basis) bestanden met bijgewerkte gegevens per email naar onze klanten. Is het mogelijk in het excelbestand zelf het emailadres van deze klant op te nemen en het bestand aldus op te slaan? Ik meende dit ongeveer een jaartje geleden ontdekt te hebben, maar voordat ik dit verder uit kon werken, stonden er veel drukke(re) en urgentere dingen op het programma. M.i. kon dat toen via verzenden/circulatielijst, maar we werkten toen met excel 2000 en nu 2007 en daar kan ik dat niet meer terugvinden.
Weet iemand of dat kan, en zo ja, hoe ik dat moet inregelen in excel 2007?
Alvast bedankt.
Mvg
Ineke
Maandelijks sturen we altijd dezelfde (basis) bestanden met bijgewerkte gegevens per email naar onze klanten. Is het mogelijk in het excelbestand zelf het emailadres van deze klant op te nemen en het bestand aldus op te slaan? Ik meende dit ongeveer een jaartje geleden ontdekt te hebben, maar voordat ik dit verder uit kon werken, stonden er veel drukke(re) en urgentere dingen op het programma. M.i. kon dat toen via verzenden/circulatielijst, maar we werkten toen met excel 2000 en nu 2007 en daar kan ik dat niet meer terugvinden.
Weet iemand of dat kan, en zo ja, hoe ik dat moet inregelen in excel 2007?
Alvast bedankt.
Mvg
Ineke