Vast in Safe Mode met XP Setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvddesign

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2009
Berichten
9
Beste helpmij,

Mijn pc begon een tijdje geleden raar te doen, het begon met het constante crashen van Mozilla Firefox browser gevolgd door af en toe een Blue Screen.

Op een gegeven moment ging mijn pc steeds vaker crashen bij het uitvoeren van taken, andere browsers IE, Chrome en uiteindelijke ook windows programma's en toepassingen constanten Bluescreens gevolgd door automatische reboots en een CHKDSK uitvoering voor de login.

Dit loste helaas niks op en ook Systeemherstel was niet erg behulpzaam. Om hem zo minimaal te laten crashen en mijn bestanden te verplaatsen van de C schijf af heb ik via msconfig de optie /SAFEBOOT aangezet voor de boot.ini.

Nu probeerde ik gister XP Recovery te gebruiken maar vergat echter de SAFEBOOT optie uit te zetten. Nu start hij niet meer door naar Windows en kan ik hem niet meer uitzetten. Hij geeft hiervoor de melding Setup kan niet worden gedaan in Veilige Modus en herstart vervolgens weer.

Help mij aub!
 
Staat hij nog steeds aan.
 
Mijn PC? Nee die staat momenteel niet aan. De optie voor safebooting in msconfig -> boot.ini wel. Anders zou ik het setup probleem waarschijnlijk niet hebben. Maar ik kom niet in windows dus kan dit niet controleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan