Vast in Splinter Cell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandido

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2000
Ik zit vast in het level Dougherty's Computer, onderdeel van CIA Headquarters. In het gedeelte met de turret, een soort automatische machinegun dat bij een testbaan staat, moet ik een lift pakken naar boven. Als ik op het knopje druk krijg ik de melding "elevator not powered". Wat heb ik over het hoofd gezien?

Thanx, Bandido.

ooow, simpel

Oow,

Is kaai makkelijk.. dan had je in level 1 even die switch moeten omzetten in dat eerste kamertje. Dan begin je toch gewoon even opnieuw.. ;)

Nee, ik weet het niet.. ik weet alleen dat het een cool spel alleen de besturing is wel vet wennen..

Groet,
Boy.

Ik heb al een forum geraadpleegd. Het schijnt dat meer mensen er last van hebben. Ik schijn terug te moeten naar de server room, en het opnieuw te proberen. Ik heb niets over het hoofd gezien, alleen de rode computer nog 1 maal activeren. Een S.C bug volgens sommige forum leden.
Heeft iemand anders het ook gehad?

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld, als dat nietzo is.. sorry.. :-D
Ga naar de bovenste verdieping met de lift die wel werkt. er zijn er 2 als 't goed is. als je op de bovenste verdieping bent ga je het kamertje in, in dat kamertje zit er een gat in 't plafond, klim er doorheen en je komt in het luchtkanaal en je kunt verder.. ik hoop dat dit m is.

suc6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan