vast lopen van pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheWendigo

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Sinds een paar dagen loopt mijn pc vast als ik bepaalde progje gebruik zoals winrar of quickpar.Voor het overige werkt hij zoals vroeger juist als ik die progjes gebruik : starten ze op en na 2´% lopen ze vast en kan ik nog wel van alles doen behalve deze. En na een tijdje loopt alles vast zodat alleen herstarten een oplossing is .:( :(
Ik heb reeds vanalles geprobeerd. Spybot + adaware + online scanning en zelfs mijn coolers gecontroleerd of die wel correct werken maar niks helpt. Wie weet hier een oplossing voor.
Alvast bedankt.

mvg,

En als je WinRAR en QuickPar even deinstalleert en daarna opnieuw installeert?

En sowieso even dit doen:

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

• Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

* Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.

Is het bij elk archief zo, of alleen bij één. Als het maar bij één zo is, zal het ongetwijfeld daar aan liggen.

Neen het gebeurt bij vanalles en nog wat. Soms als ik een bestandje binnen haal dat hij vast loopt en na het herstarten er pas in slaag om het binnen te halen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan