Vast lopen zonder reden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas007gsm

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Berichten
394
Beste mensen,

Sinds kort loopt mijn pc (amd 1,46 ghz 512mb intern) vast zonder reden, er is da geen hoge proccessor belasting of groot geheugengebruik, gewoon in bijvoorbeeld outlook, internetexplorer of word. Wat kan hier een reden voor zijn, want in spellen zoals call of duty en NFS underground is er niets aan de hand:confused:
 
PC laten scannen op virussen en Spyware enz?
Geheugen die niet helemaal goed meer is?
 
Heb je je virusscanner al eens een keertje heel even uitgezet ? Doet 't probleem zich dan ook voor ?

Ik durf inmiddels geen merknaam meer te noemen, maar een virusprogramma dat geupdate is, wordt zo links en rechts op het W-W-W nog wel eens als de oorzaak van dit soort problemen genoemd (naast "tig" andere mogelijke oorzaken).
 
ik doe nu eerst ff een scan en daarna zet ik m ffies uit u hoort van mij!
 
Zou het misschien ook iets kunnen hebben te maken met de temperatuur huishouding? en wat is hier een goed prog voor, want die heb ik namelijk niet...
 
ik betwijfel of de temperatuur in jouw geval de oorzaak is, zeker ook omdat je schrijft dat het bij games niet gebeurt maar wel bij bijv. Outlook.

Als er al applicaties zijn die een processor rode wangetjes bezorgen, dan zijn het wel forse games en niet zo zeer een mailprogje of een simpel tekstbestandje binnen Word.

Er zijn overigens (m.i.) geen progjes die je temp "regelen", hooguit bekijken en aan je doorgeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan