vast lopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter alin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
hoi all

ik heb compaq Armada E500 pentium III 700 mgh met win xp besturing systeem

laatste tijd liep vaak vast , bijvoorbeeld als ik wil een bestand of een programma starten wat en ook hoor ik tikjes en ja vervolgens loopt het systeem vast en ik kan verder gewoon niks doen.

ik heb het hardschijf geformateerd en winxp opnieuw gezet maar zelfde probleem

pleas ik verlang naar jullie hulp

groetjes

hoi Beste raymond

hmm nee dat heb ik niet gedaan want ik ken het programma die hd scant niet, normal bij win 98 is scandisk.

groet

Als ik het goed heb gelezen, heb je XP. Ga in xp naar deze computer of in de verkenner naar je c-schijf. Klik met de rechtermuisknop op de gewenste hd (c-schijf) en kies voor eigenschappen. Klik op het tabblad extra en dan voor "het volume op fouten controleren" klik op nu uitvoeren. Plaats in het volgende scherm vinkjes in beide checkboxen en druk op ok. De pc start opnieuw op en voor het doorstarten naar xp gaat xp de hd controleren. Let op bad sectors. Heb je er 1 of meer dan zitten er beschadigingen op je hd.

Beste raymond

ik heb dat gedaan harddisk gecheckt en nog andere zaken maar ja is zelfde probleem gisteren liep weer vast en bovendien hoor ik zachte tikjes vergelijk met klok tikjes

kan zijn door hoge temperatuur ???

bij mij weten de temp loopt bij laptops hoger dan bij normale desktop pc's

groet

De temp loopt bij laptops inderdaad sneller op, vaak hoor je na 5 minuten de fan al extra aanslaan. Toch is dit denk ik niet het probleem. Xp heb je al opnieuw geinstalleerd dus dat is geen optie. Ik denk aan de hd, deze is mogelijk kapot alleen dan lukt het installeren van xp weer niet dus dat is vreemd. Een hardnekkig 4rus zou kunnen, heb je een format c gegeven?
:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan