Vast lopende Huawei Ascend G700

Status
Niet open voor verdere reacties.

JurrienSchot

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2014
Goeiemorgen allemaal,

Ik heb in april dit jaar een Huawei Ascend G700 gekocht.
Mensen die ervaring hadden vonden het een prima telefoon en ook nog voor een leuke prijs.

Hij heeft het ook prima gedaan, nooit problemen mee of wat dan ook. Maar de afgelopen tijd loopt hij elke keer vast.
Als ik bijvoorbeeld aan het appen ben met iemand loopt alles vast, als ik op Instagram door m'n feed heen scroll loopt hij vast.
Soms als ik op school ben en hem voor de les in m'n zak stop en als ik er na de les weer op wil kijken staat hij ook vast.
Ik heb geen idee hoe dit komt, ik heb hem ook al een paar keer opnieuw opgestart en een CC Cleaner erop gerunt.
Vaak gebeurd het ook dat de Huawei Homepage is vastgelopen en dan staat hij dus ook weer vast.

Ook heb ik wel eens iets gehoord van een 'hard reset', is dit misschien een optie?

Alvast bedankt !

Jurriën Schot

Jurrien,

Klinkt inderdaad als een softwarematig probleem nu kan dit door de apps zelf komen of door de OS van je telefoon.

Ik raad je aan een back-up van je gegeven te maken en een hard reset uit te voeren en te kijken of je het probleem dan nog hebt.

Hieronder kan je vinden hoe dit te doen is.

http://www.hardreset.info/devices/huawei/huawei-ascend-g700/

Mvg,

Sander

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb een hard reset uitgestuurd en alles werkt weer soepel en snel. Nu even al m'n apps er weer opzetten maar het is gelukt.

Hartstikke bedankt man!

Jurriën

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan