vast loper xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter cver
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cver

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2005
xp is vast gelopen nadat ik service pack 2 heb geinstalleerd. kan de pc niet meer aan de praat krijgen nu heb ik de harde schijf in een ander pc geinstalleerd om zo nog mijn mail en document en settings over te zetten, nu kan ik deze file in mijn eigen account niet openen wel in andere accounts maar niet die van mezelf, hij zegt access denied. Wie kan mij helpen om toch nog wat te redden, weet iemand een truc om dit te omzeilen. Ik heb op beide pc een officiele xp versie bij de ene werkt het goed de andere helaas niet.
In welke map kan ik nu precies mijn mail file vinden om over te zetten.
BvD Cor :mad:

Kan je pc sp 2 wel aan dan?

Zet je systeem hier eens neer anders.

Door sp2 hoort die toch beter te doen en niet slechter :rolleyes:

ja volgens mij wel ik heb een P4 3.0 met 512 intern
maar er is iets fout gegeaan met het installeren van sp2
maar het vervekende is dat ik niet meer in de folder document en settings kan komen om deze nog te redden ik ben ingelogt als admin maar toch krijg ik geen toegang gr Cor

Jah dat heb ik ook gehad,

Ik had dat toen met windows derop nieuw opzetten. Ehm... dan weet ik het ook niet meer. :(

Hoe bedoel je heb je het met win opnieuw installeren opgelost of is toen ook alles verloren gegaan.
Ik heb wel een recuver cd maar daar kan ik twee dingen kiezen voor repareren maar dat doet hij niet en de ander mogelijk heid is opnieuw installeren maar dan ben ik verder mijn documenten en settinge kwijt en dat wil ik nu juist niet. Op de een of ander manier is dat file beveiligd maar hoe omzeil ik dat zodat ik een back up hiervan kan maken en dat alles opnieuw installeren. gr cor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan