vast loper ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
hallo

sinds kort heb ik een vastloper op me computer soms ineens als ik wat aant doen ben staat ie vast. Dit gebeurd echter niet als ik en spel aan het spelen ben. Ik heb Spybot, Ad-ware en Norton antivirus er al over heen laten gaan maar die konden nix vinden.

Help !?!?!

Welke Windows en IE?

Groetjes,
Bennie

Ik heb Windows XP en Microsoft Internet Explorer (ik weet niet cker maar volgens mij gewoon de nieuwste)

Wat voor moederbord heb je? (waarom staat er onzin bij je Systeem-knop?)

Kijk eens in de logboeken van XP naar eventuele fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door leonvandermeyde
en wat kan ik hier aan doen want het zijn er wel een stuk of 30 ! en ik heb ook een gamengestelde computer

Wat voor moederbord heb je?

en wat kan ik hier aan doen want het zijn er wel een stuk of 30 !

Stuk of dertig!? En allemaal dezelfde, of verschillende? Lijkt me niet goed...

Groetjes,
Bennie

Misschien *** ik wel uit mn nek, maar het wisselbestand leek me vrij klein of ligt dat aan mij.

Beste is om em als minimum op 256 te laten en maximum x2,5. Dus 640mb.

Maar das et probleem niet denk ik.

ik heb wel veel de zelfden jah !
hier zijn ze:

acpi
MrxSmb
cdrom
Waarschuwing: Browser
Waarschuwing: CD Rom
Dcom
Waarschuwing: DHCP

ik heb wel veel de zelfden jah !
hier zijn ze:

acpi
MrxSmb
cdrom
Waarschuwing: Browser
Waarschuwing: CD Rom
Dcom
Waarschuwing: DHCP

Mag de info iets gedetailleerder? Bijv.:

Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: ACPI
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 4
Datum: 29-7-2003
Tijd: 0:59:18
Gebruiker: n.v.t.
Computer: XP-???????????
Beschrijving:
AMLI: ACPI BIOS probeert op het ongeldige I/O-poortadres 0x71 te lezen, dat in het beschermde 0x70 - 0x71-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem. Neem voor technische ondersteuning contact op met de leverancier van het systeem.

Groetjes,
Bennie

ik geef je strax alle informatie die ik heb maar daarnet stond me computer weer vast en toen was de laatste actie een fout ! en die heet: MrxSmb ! hier heb je de informatie over deze fout:

Datum: 30-7-2003
Tijd: 9:30:10
Type: fout
Gebruiker: n.v.t
Computer: AARON
Bron: MRxSmb
Categorie: geen
Gebeurtinis ID: 8004

beschrijving:
De masterbrowser heeft een servermelding ontvangen van computer RUBEN die meent de masterbrowser voor het domein te zijn op transport NetBT_Tcpip_{8D9FDAD9-1909-4E5F-A35. De masterbrowser wordt gestopt of er wordt een verkiezing afgedwongen.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan