• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vast met als/vert. zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertze

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Berichten
7
Goedendag,

Ik ben een model voor leverancierbeoordeling aan het maken als onderdeel van een stageopdracht en zit momenteel vast op één punt. Dit is het volgende:
In het huidige model wordt er alleen verwezen door de formule van (Kolom AT: Toegestaan verschil werkdagen) naar de marges voor aantal dagen te laat leveren (zie tabblad definities). Deze dagen zijn ook te wijzigingen in tabblad definities en worden dan automatisch doorberekend in de formule op tabblad inkoophistorie.

Waar ik naartoe wil is dat de dagen ook bij marge dagen te vroeg te wijzigingen zijn en dat deze dan ook automatisch doorberekend worden in de formule. Ik dacht de oplossing gevonden te hebben doordat je kunt constateren bij cellen AU t/m AW of een order te laat of te vroeg is geleverd. Het probleem hierbij is dat deze cellen pas berekend kunnen worden nadat kolom AT (Toegestaan verschil werkdagen) bekend is.

Waarschijnlijk is de oplossing heel simpel, ik kom er alleen niet op (ben een leek op excel gebied). Wie zou mij hiermee verder kunnen helpen?

Zie bijlage voor voorbeeld (wel xlsx bestand, gezien xls bestand >100 kb is).

bvd Robert van Zeelt.
 
Bijlage
 

Bijlagen

  • Forum 02-12 versie 2007.xlsx
    84 KB · Weergaven: 22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan