• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vast met kilometer registratie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucker10

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Ik heb teveel tijd om te denken , wat ik zelf ( nog ) niet kan .
Ik wil nl de kilometers die reëel gereden zijn ingeven , echter kunnen we deze voor bepaalde ritten niet doorrekenen aan onze klant , ook worden er soms minder kilometers gereden als wat we mogen factureren .
Nu met de nieuwe opmaak ( aanpak ) zit ik terug vast .

Is hiervoor een oplossing en hoe ? zie bestandje werk blad " uren "

Mvg,

Daniël

Bijlagen

Hallo trucker10,

Waarom maak je geen extra kolom bij blad "ïnvoer" met de werkelijk gereden km.
Dan in blad "uren" vert.zoeken op een combinatie van blad "invoer", kolom B, C, en F, daarmee heb je een unieke code om de gegevens op te halen.

Off-topic: Heb je een laptop in de cabine of zo. :D

Laatst bewerkt:
@ Hoornvan ( Wim ) met jouw oplossing kan ik idd de factuur km ophalen , op zich is dit goed . Daar we voor 90 % op die vaste kilometers rijden in 10 % word de rit aangepast door de opdrachtgever .

@HSV ( Harry ) de kilometers die op het blad invoer staan zijn de werkelijk gereden kilometers overgenomen van de schijf op print digitach . Off -topic vraag > soms heb ik een laptop in de cabine, ik rij en doe deels bureel/planning .

Ik zet de vraag opgelost , daar ik vermoed om tot een daadwerkelijke oplossing te komen voor de al dan niet meer kilometers aanrekenen aan de klant het iets te lijvig gaat worden qua formule als(...)als (...) enz . of en als( en) of .......

Alvast mijn beste wensen voor het komende jaar 2009 ,

Groeten ,

Daniël

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan