vast zetten van formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

NurseX

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
hoi hoi,

Ik heb een aantal formulieren gemaakt die vast moeten staan, het is dus op basis van één record. 1 formulier is bijvoorbeeld een lijst waarin iedereen af kan vinken of hij aan de beurt is geweest . Deze formulieren horen dus vast te staan. Helaas gaat hij toch naar een volgend veld als ik mijn scrolknop van de muis gebruik, dit wil ik niet.
Weet iemand hoe ik dit vast kan zetten zodat alleen maar dit ene record te zien is en er dus niet door gescrold kan worden naar een volgend record.

Groet, Josh

Met vast staan bedoel je dus niet 'vast staan' (dat is bij mij toch echt fysiek op een vaste plek (op het scherm) nagelen) maar je wilt maar één record zien, dat wèl bewerkt moet worden. En dat kun je volgens mij alleen maar bereiken door in de Recordbron van het formulier maar één record te laten zien, en de optie <Toevoegingen toestaan> en <Verwijderen toestaan> beide op Nee te zetten. Het formulier kun je filteren, of je kunt de onderliggende Recordbron filteren.

De uitleg was misschien een beetje krom, maar dit is inderdaad de oplossing voor mijn probleem. Hoe makkelijk, maar ik ben er erg mee geholpen.
Enorm bedankt.

Groet,

Josh :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan