Vaste internet Connectie werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaptopGebruiker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Vaste internet verbinding werkt niet.

Ik probeer om op mijn laptop een vaste verbinding (UTP) te maken via internet, omdat de wireless niet goed werkt. Alleen als ik de kabel op mijn computer aansluit, geeft hij niet weer dat er een extra verbinding is bijgekomen. Ik heb al van alles geprobeerd, en ik denk nu dat het de driver is. Alleen omdat ik mijn Laptop (Compaq Presario V6302EU) heb gedowngrade van Vista naar XP zijn niet alle drivers beschikbaar op de site van Compaq. Dus kan iemand me daaruit helpen?:)

PS, deze dingen zijn al gecontroleerd:
- Routerconnectie
- Goede Kabel
- Kabelconnectie
- Lampje brandt bij de aansluiting op laptop
- Lampje brandt bij de aansluiting op Router

Alvast Bedankt, :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik probeer om op mijn laptop een vaste verbinding (UTP) te maken via internet, omdat de wireless niet goed werkt. Alleen als ik de kabel op mijn computer aansluit, geeft hij niet weer dat er een extra verbinding is bijgekomen. Ik heb al van alles geprobeerd, en ik denk nu dat het de driver is. Alleen omdat ik mijn Laptop (Compaq Presario V6302EU) heb gedowngrade van Vista naar XP zijn niet alle drivers beschikbaar op de site van Compaq. Dus kan iemand me daaruit helpen?:)

PS, deze dingen zijn al gecontroleerd:
- Routerconnectie
- Goede Kabel
- Kabelconnectie
- Lampje brandt bij de aansluiting op laptop
- Lampje brandt bij de aansluiting op Router

Alvast Bedankt, :thumb:

Je moet naar configuratiescherm en dan naar netwerk en internet daarna naar netwerkcentrum dan staat er links een schermpje met taken daarin staat verbinding of netwerk instellen als je daar dan op klikt dan kan je kiezen tussen verbinding met internet en een router of toegangspunt voor draadloos netwerk instellen deze laatste moet je kiezen en dan hoort hij te werken als de kabels er allemaal inzitten.

Gr. Jerry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan