Vaste opmaak Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pete14

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Goedenavond,
Ik ben al een tijdje op dit forum opzoek naar mijn "probleem" :
Ik wil een document maken met een aantal vaste waardes zoals datum , naam, onderwerp. Achter deze omschrijving kan de gebruiker dat desbetreffende waardes invullen. Daarnaast wil ik de mogelijkheid geven om in een tabel ? foto's toe te voegen die worden uitgelijnd naar de grootte van de tabel.

Het wordt een soort klachtformulier waar de gebruiker naam+product+datum etc etc moet kunnen invullen en op een vaste locatie in dit word-bestand één of meerdere foto's moet kunnen toevoegen waarvan de grootte van de foto wordt bepaald door de grootte van de tabel.

Hopelijk duidelijk.... wie weet raad?

Je kunt (blijkbaar) de gegevens van een document vergrendelen; kolommen cellen etc.
Dat kreeg ik hier uitgelegd.
Als je document compleet is, sla hem dan op als sjabloon en als "Read only". De gebruiker kan dan niets wijzigen aan je opzet. Wel invullen en opslaan onder een andere naam.

Dan is een deel van het probleem opgelost. Nu zou ik graag nog de mogelijkheid hebben om foto's op een vaste plek in mijn word document weer te geven. Zodat , ongeacht de grootte, de foto's altijd even groot zijn en op dezelfde plek staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan