vaste schijf station onvindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak girl

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Berichten
165
hey hey,
kheb een vraagje....
ik kan mijn computer niet meer opstarten, kweet niet of dit bij het moederbord onderdeel hoort maar ik plaats hem maar hier.

probleem:
mijn probleem is, dat wanneer ik de computer wil opstarten ik op het begin beeld blijf hangen (zwart beeld met rode letters compaq en eronder (F10 setup en F12 ....). wanneer ik dan een tijdje wacht verschijnt er ineens de volgende tekst: "Non-system disk or error replace and strike any key when ready":shocked: .
dus ik probeerde met een opstart cd-rom opnieuw windows xp proffesional erop te zetten. alles deed het maar toen ik de optie:"R" koos, dat is om opnieuw windows erop te zetten, kreeg ik de volgende tekst te zien: "setup kan geen vaste schijf sattions in uw computer vinden."
nadat ik dat had gelezen heb ik me computer opengemaakt en gekeken of alles goed zat aangesloten, heb een anders harde schijf er geprobeerd in te doen, maar die pakte hij ook niet. ik heb alles draadjes gecheckt maar kon niets vinden, en nu weet ik niet wat ik nog verder kan doen of waar het probleem in zit. kan iemand me helpen?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan