Vastgezet tabblad in browser

Docwell

Verenigingslid
Lid geworden
2 jan 2001
Besturingssysteem
Win 10 Pro
Office versie
Office 365
Goedemorgen, is er een mogelijkheid om vastgezette tabbladen in een browser tegen overschrijven te beveiligen.
Als ik nu (per ongeluk) in de adresbalk van een vastgezet tabblad een ander adres intyp, blijft de status (=vastgezet) wél in tact maar wordt het doel overschreven. Kan ik dit voorkomen?

(Win 10 pro ; alle browsers)

Het lijkt mij dat dat niet kan, ik ben het in ieder geval nergens tegengekomen. Ook nooit nodig gehad trouwens, want er zijn genoeg opties om dat te ‘herstellen’.
Zoals: vorige pagina terughalen. En ik neem aan dat je de homepages hebt vastgelegd, dus ze zijn sowieso niet weg. Je kunt altijd (zeker in Edge) even naar je instellingen en den kopie van de url van de betreffende pagina maken en plakken.

Is het gebruik van bladwijzers/favorieten ook toereikend? Dat lost je probleem misschien via een andere weg op. In Firefox kan je tabbladen eenvoudig naar de bladwijzerwerkbalk slepen waardoor ze ook een soort 'vastgezet' worden. Deze blijven behouden als je iets anders in de adressenbalk typt.

Vul het adres in bij instellingen, op de regel waar de adressen staan die bij ieder begin van de browser moeten openen. Je kan de browser openen met meerdere adressen, naar keuze. Meestal staat er de optie om voortaan te openen met wat er aan tabbladen op dat moment open staat. Anders een scheidingsteken gebruiken.
Meer weet ik niet, ze worden dan in ieder geval niet overschreven.

Had ik al aangegeven:). En dat kan je doorgaans veel makkelijker doen door in de Browser instellingen bij Homepage de optie <Alle open tabbladen gebruiken> aan te klikken. Scheelt echt een hoop typwerk :)

Geopende pagina's.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan