vastloop internet + moeilijkheden bij afsluiten XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimiboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2004
Ik heb nu al paar dagen vermelding bij het afsluiten van mijn computer dat het programma acrobatIEhelper nog actief is. Hij sluit het zogezegd vanzelf af, dan zegt em dat het programma niet reageert. Knopke indrukken nu afsluiten en na veel vijven en zessen wil em dan uiteindelijk toch afsluiten. Ik heb het bestandje opgezocht, ik wil dat programma wegsmijten en een ander programma maakt er blijkbaar gebruik van want ik kan het niet verwijderen. Da's punt één.

Punt twee soms blokkeert het internet. Vooral op google als ik iets opzoek blijft em steken. Ik mag alles proberen programma sluit niet af. Nu heb ik het ook al als ik op een andere pagina zit.

Ik heb het al geprobeerd met systeemherstel, maar de ballen.
Iemand enig ervaring hiermee? Oplossingen zijn ook altijd welkom, anders is het na examens eens deftige format, moet er zowieso komen, maar ik had nu liefst toch nog een maandje no probs gehad.

greetzz

Ad-aware wel eerst updaten vóór je gaat scannen.

Wrsch. kan je het IE-hulpprogramma in de veilige modus wél verwijderen, als het op de gewone manier niet lukt.

Succes!

Ik ga hart vasthouden, maar ik heb het programma eraf gekregen en de problemen zijn gelijk weg. Binnenkort format c en beestje gaat weer gelijk nieuw zijn.

Merci voor tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan