Vastlopen 7 bij installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

robnij

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2010
Berichten
26
Ik heb op een PC van 3 jaar oud XP zitten, werkt feilloos. Nu wilde ik 7 installeren. Als ik de test doe geeft het testprogramma aan dat alles OK is.
De eerste keer dat ik 7 wilde installeren (op een tweede harde schijf) ging hij de bestanden kopiëren, daarna uitpakken. Bij 27 % ging hij herstarten, liet heel kort het dualboot menu zien en wilde daarna 7 starten. Hij kwam niet verder dan het 7-logo, en bleef daar op hangen.
Ik diverse mogelijkheden uitgeprobeerd. Zelfs eerst XP helemaal opnieuw geïnstalleerd op een geformatteerde C en direct daarna 7, maar het resultaat blijft hetzelfde.
Wie kan mij helpen?
Rob
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zowel de 7 Pro 32-bit x86 Upgrade (for Students) als de 7 Ultimate 32-bit x86 Upgrade for Students) geprobeerd, beide in Dutch
 
Bij de upgrade (via de normale weg) is het dacht ik de bedoeling dat je zowel XP als 7 op dezelfde partitie installeerd. XP zal dan ook niet beschikbaar zijn als OS.
 
Bij de upgrade (via de normale weg) is het dacht ik de bedoeling dat je zowel XP als 7 op dezelfde partitie installeerd. XP zal dan ook niet beschikbaar zijn als OS.
Je mag hem als dual-boot op een andere schijf zetten, maar ook jouw optie heb ik geprobeerd.
Rob
 
Het herstarten zo vroeg tijdens de installatie is bij mij niet bekend. Tijdens mijn installaties herstartte de pc alleen na de volledige installatie en niet eerder.
Wellicht zou je nog kunnen proberen de installatie vanaf een USB-stick uit te voeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan